راهنمای خرید ترمووود

ما در مجتمع چوب پلاستیک پاکار مفتخریم که با متخصصان مجرب در زمینه طراحی و تولید چوب های اشباع شده ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت هموطنان عزیزمان باشیم.  برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و سفارش ترموود با تیم پشتیبانی مجتمع چوب پلاستیک پاکار تماس حاصل نمایید .

در خرید ترموود چگونه جنس با کیفیت را از جنس بی کیفیت تشخیص دهیم ؟

مصالح چوب ترمو در ظاهر دارای مشخصاتی است که در صورت به دقت نگریستن به آن و همچنین دانستن مشخصات و تفاوت ها به راحتی می توان تشخیص داد که ترمووود مورد نظر در چه سطحی از کیفیت می باشد .

در صورتیکه متریال اولیه ترموود قبل از ورود به کوره دارای کیفیت و دانسیته مناسب نباشد و یا کوره مورد نظر غیر استاندارد باشد پس از عملیات ترموود ، شاخه های ترموود دارای رنگهای یکدست و یکسانی نمی باشند و یک حالت تیره و روشن در شاخه های مختلف دیده می شود حتی در برخی موارد سبب سوختگی و سیاه شدن سر و ته برخی شاخه ها می شود بدین ترتیب اولین گزینه در تشخیص کیفیت ترموود یکدست بودن رنگ شاخه ها می باشد .

گزینه بعدی نبود ترک طولی و موئی در پشت و روی الوار ترموود می باشد

.

مورد بعدی نبود سوراخ در چوب و همچنین ترک در اطراف گره چوب می باشد که به اصطلاح سبب لق شدن گره و سپس افتادگی آن می شود .

از جمله موارد بعد می توان به نداشتن تاب و پیچیدگی در طول شاخه ترمووود اشاره کرد که در عملیات نصب ترموود سبب ایجاد مشکل می شود .

مورد بعد در تشخیص کیفیت ترموود نوع برش و نداشتن اختلاف سایز از سر تا ته شاخه ترموود می باشد .

در ترموود هایی که با دستگاه های غیراستاندارد برشکاری می شوند بسیار محتمل است که از سر تا ته شاخه چه از لحاظ عرض و چه از لحاظ ضخامت ، دارای اختلاف سایز از سر تا ته شاخه می باشیم که با چک کردن سایزها قابل تشخیص می باشد .

از جمله موارد بعدی دقیق بودن و یک شکل بودن لبه های گرد شده چهار وجه الوار ترموود می باشد که تفاوت در لبه ها یک نمره منفی در کیفیت ترموود محسوب می شود .

موردبعد در تشخیص کیفیت ، نوع ساب سطح چوب در هر چهار وجه ترموود می باشد در صورتیکه سطح ترمووود دارای زبری و موج باشد و یا حالت کنده شدگی داشته باشد این موارد دال بر کیفیت پایین چوب ترمو می باشند .

علاوه بر همه این موارد که به اختصار مرور شد مواردی وجود دارد که در آزمایشگاه و توسط یک کارشناس مجرب که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد قابل تشخیص است به هر حال جهت رهایی از دغدغه های ذهنی و انجام یک خرید مناسب و استاندارد و تحت لوای ضمانتنامه معتبر شرکتی می توانید با خیالی آسوده از مجتمع چوب پلاسیتک پاکار ثبت سفارش فرمایید .

تفاوت کفپوش پارکت لمینت و پارکت های چوبی

گرچه از نظر کارکرد کفپوش پارکت لمینت و پارکت چوبی شبیه به هم هستند؛ اما این دو محصول تفاوت‌های زیادی نیز با یکدیگر دارند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

 

ترمووود چیست؟

ترمووود به نوعی خاص از چوب گفته می شود که بدلیل آماده سازی با مکانیزم پیشرفته حرارتی، نسبت به انواع چوبهای دیگر از استحکام و ماندگاری بسیار بیشتری برخوردار است.

در حالت کلی برای تولید و ساخت این محصول  بی نظیر از مواد شیمیایی استفاده نمیکنند .

مزایا ترمووود بیشمار است، که میتوان به مقاومت بسیار زیاد در برابر، رطوبت، دما، سرما، گرما حشرات موذی، موریانه، ساس ، کپک و قارچ اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی : کفپوش ترموود و قیمت آن

علاوه بر موارد ذکر شده، در ساختار رنگ و شکل ثبات بی نظیر و خارق العاده ای دارد به طوری که سالیان متوالی زیبایی و ظرافت خود را حفظ می کند،تنوع در رنگ های ترمووود و سایزهای ترمووود به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک میکند و دست شما را در اجرای این محصول فوق العاده باز میگذارد.

طی عملیات ترمو کردن چوب ، چوب ضد آب با ظاهری منحصر بفرد و زیبا و دوام بسیار بالا حاصل بعمل می آید .

به صورت کلی برای تولید و ساخت  این محصول زیبا از جنس چوب زبان گنجشک (ASH) و همچنین چوب گونه کاج(PINE) استفاده می کنند.

ترمووود را به عنوان محصول تولیدی از کشور فنلاند می شناسند، اما قابل ذکر است این محصول کاربردی در کشور های  کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید میشود.

برای تولید و ساخت این محصول از روش های حرارتی  و بدون مواد شیمیایی استفاده می شود.

از این نوع چوب میتوان در انواع سازه های ساختمانی استفاده کرد.

چنانکه قصد خرید ترموود بصورت حضوری ، تلفنی و اینترنتی را دارید می توانید با تکیه بر سابقه ی درخشان در تولید چوب های ترموود مجتمع چوب پلاستیک پاکار خریدی با کیفیت بالا و ضمانت نامه کتبی محصولات ترموود داشته باشید و با شماره تماس ۰۱۱۴۵۵۲ تماس حاصل فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *