ترموود در نما و معماری ایرانی

چوب ترمو یکی از محصولاتی است که در معماری مدرن این روزهای کشورمان مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. این محصول که بیشتر در اروپای شمالی (مانند فنلاند) ساخته و پرداخته می گردد چند سالی است به دلیل زیبایی و استحکام بالا در کشورهای مدرن دنیا نیز بسیار استفاده می گردد.

استفاده از چوب ترمو در کشور ما نیز ابتدا رونق زیادی نداشت اما امروز در اماکن مختلفی استفاده می شود. این محصول در دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی، کافی شاپ ها، رستوران ها و حتی مراکز دولتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این تمایل بین مردم باید باعث شود معماران خوش ذوق ایرانی ابتکارات بی بدیل معماری خود را کامل تر کنند. معماری اصیل ایرانی از دیرباز با چوب آمیخته شده است. چوب به تنهایی خواص فیزیکی عجیبی دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنیم شاید به نوعی می توان از چوب ترمو در معماری ایرانی اسلامی استفاده کرد. ما هم مثل شما منتظریم تا معماران خوش فکر و خلاق ایرانی اجازه ندهند معماری ایرانی در ذهن جهانیان کم رنگ تر شود.

چنانکه قصد خرید ترموود بصورت حضوری، تلفنی و اینترنتی را دارید می توانید با تکیه بر سابقه ی درخشان در تولید چوب های ترموود مجتمع چوب پلاستیک پاکار خریدی با کیفیت بالا و ضمانت نامه کتبی محصولات ترموود داشته باشید و یا با شماره ۰۱۱۴۵۵۲ تماس حاصل فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *